Каталог
Каталог товаров X
Запис Запис

ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ

Акуратно запакувати товар в оригінальну упаковку в повній комплектації (товари, що постачаються в комплекті, необхідно повертати також у комплекті).
Зателефонувати менеджеру та повідомити про повернення. +3 (068) 3-100-500 Чат (Viber) Заповнити заяву про повернення, яку буде надіслано електронною поштою або на сайті.
Прикласти всі документи, які були в замовленні, вказати спосіб повернення коштів (на картку банку, готівкою або іншим зручним способом).
Вислати посилку Новою Поштою на адресу вказану менеджером після оформлення повернення
Після відправки посилки, сповістите нас будь-ласка про це, написавши лист на електронну пошту info@elitegold .ua або за телефонами на сайті

ПІДСТАВИ ДЛЯ ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ ТОВАРІВ

Покупець має право здійснити повернення Товару (Повернення Товару провадиться, якщо зазначений Товар не був у вжитку, збережені його споживчі властивості, фабричні ярлики, товарний вигляд тощо), без вказівки причин протягом 14 (чотирнадцяти ) календарних днів з моменту фактичного отримання Товару безпосередньо від продавця або осіб, що представляють Продавця, через незадовільну якість.3 (три) календарні дні з моменту фактичного отримання Товару безпосередньо від продавця або осіб, які представляють Продавця без вказівки причин.

Постанова КМУ від 19 березня 1994 р. № 172 затверджено «Про затвердження товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) споживачами (покупцями)».

Цей перелік вказує на неможливість повернення Товарів належної якості, що володіють індивідуально-обумовленими властивостями, якщо подібні Товари можуть бути використані лише споживачем, що його набуває.
Однак, ми впевнені в якості наших виробів, і розуміємо, що купівля через Інтернет ювелірних виробів є досить ризикованим заходом. Тому ми даємо гарантію повернення при покупці у нашому магазині

Для повернення товару Вам необхідно повідомити менеджера магазину, а також заповнити заяву на повернення товару.

Повернення Товару у разі виявлення недоліків, пов'язаних з невідповідністю умовам Замовлення, що виникли з вини Продавця:

У випадку, якщо Товар передано Вам з частковим недотриманням або з порушенням умов Замовлення з вини Продавця щодо асортименту, комплектності, кількості Товару, Ви маєте право сповістити Продавця (не пізніше семи календарних днів після отримання) про ці порушення та вимагати їх усунення.

Також Ви маєте право на відмову від товару та повернення сплачених коштів. У цьому випадку Товар має бути повернений Продавцю із збереженням первозданного товарного вигляду, його споживчих властивостей, пломб, фабричних ярликів.

Для здійснення повернення необхідно заповнити заяву на повернення товару.



Ознайомитись з повною версією закону про права споживачів ви можете за посиланням:
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1023-12

Форма заявки на повернення