ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ
ПІДСТАВИ ДЛЯ ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ ТОВАРІВ
Постанова КМУ від 19 березня 1994 р. № 172 затверджено «Про затвердження товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) споживачами (покупцями)».
Цей перелік вказує на неможливість повернення Товарів належної якості, що володіють індивідуально-обумовленими властивостями, якщо подібні Товари можуть бути використані лише споживачем, що його набуває.
Однак, ми впевнені в якості наших виробів, і розуміємо, що купівля через Інтернет ювелірних виробів є досить ризикованим заходом. Тому ми даємо гарантію повернення при покупці у нашому магазині
Для повернення товару Вам необхідно повідомити менеджера магазину, а також заповнити заяву на повернення товару.
У випадку, якщо Товар передано Вам з частковим недотриманням або з порушенням умов Замовлення з вини Продавця щодо асортименту, комплектності, кількості Товару, Ви маєте право сповістити Продавця (не пізніше семи календарних днів після отримання) про ці порушення та вимагати їх усунення.
Також Ви маєте право на відмову від товару та повернення сплачених коштів. У цьому випадку Товар має бути повернений Продавцю із збереженням первозданного товарного вигляду, його споживчих властивостей, пломб, фабричних ярликів.
Для здійснення повернення необхідно заповнити заяву на повернення товару.
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1023-12